Thursday, December 26

Pergi.

Lepas solat Subuh, check Whatsapp group DGKs. Berita pasal perginya salah seorang sayang dan semangat bestfriend's bestfriend.

A. Azni ;

Tulisan ini bukan lah untuk tujuan simpati tapi cukuplah untuk aku pindahkan sikit semangat hidup aku untuk kau walaupun aku tahu semangat kau sebenarnya lagi berganda dari aku.

Tuhan menguji takan pernah berhenti dan jangan salahkan diri kerna bukan impian kau untuk hadap semua ni. Mungkin dunia ini terlalu banyak pahit untuk kau dan dia bersatu dan hidup bersama.

Tuhan menguji bukan lah kerna benci tapi kerna kau dan dia cukup kuat untuk hadapi semua ini. Berpaut lah lebih kukuh di taliNya dan kau pasti takan goyah.

Tabah lah sayang. Ukir lah senyuman dan sembunyikan sedih mu jauh di dasar hati. Hantar lah dia dengan senyuman kerna itu yang dia rindui.

Semoga Jannah tempat kalian disatukan kelak. Aku doakan. Aku peluk kau dari jauh.

Al-Fatihah. Muhammad Fahmi bin Surip. Tunang A.Azni ; Fy.

No comments:

Post a Comment